Dutch Dinner + Norrköping - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Dutch Dinner + Norrköping - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Dutch Dinner + Norrköping

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

23 Februari 2017 | Zweden, Norrköping

Maandag was het dan zover. Ik heb ondertussen steeds meer mensen uitgenodigd om te komen eten. Uiteindelijk heb ik dus hutspot gekookt voor (ongeveer) 16 mensen...
Gelukkig was Allie zo lief om mij te helpen! En Martin (huisgenootje) was de Potato-master! Hij heeft zoveel aardappels geschild, niet normaal!
We hadden 30 aardappels, 3 zakken winterpeen van 1 kg en 5 uien. Dit verdeeld in 6 pannen (want hele grote hadden we niet).
Ze vonden het allemaal heel erg lekker, maar natuurlijk is die van mams veel lekkerder!

Dinsdag ben ik met 3 anderen naar Norrköping geweest, want één moest vingerafdrukken geven voor een één of andere verblijfvergunning, of zoiets.
Ben ik blij dat een ID-kaart genoeg voor alles is.
Linköpings Universiteit bevindt zich op twee plekken, Linköping en Norrköping. Vergelijk het met de HAN (Arnhem en Nijmegen). We zijn niet op de campus geweest, maar alleen in het centrum. Deze stad is weer heel anders dan Linköping. Meer gekleurde huizen, meer grote en oude gebouwen en meer heuvels in Norrköping. Oh en hier hadden ze trams.

's Avonds was er een pre-party voordat we weer naar International Night @ HG gingen.

Woensdag heb ik niet veel gedaan. Beetje geluierd, moet ook kunnen.

Om de Zweedse traditie over te nemen, ben ik met 2 anderen naar het centrum gegaan voor Fika (koffie/thee). Hierna zijn we aan de slag gegaan met onze Overalls, omdat onze eerste Overall-Party vanavond is en we niet met kale Overalls willen aankomen.
Mijn Overall is nog niet helemaal af, maar op de foto kun je zien hoe ver ik nu ben. I love it already!!

Morgen ga ik inpakken, want zaterdag (tot donderdag) ga ik naar Lapland!!! De volgende blog komt dus daarna!!

  • 23 Februari 2017 - 17:37

    Jamie Lee:

    Lapland!!! jaloers. veel foto's maken!


    xxx jlee

  • 23 Februari 2017 - 19:14

    Michelle Sobot:

    Supergaaf dat je zoveel hutspot gemaakt voor zoveel mensen! Heel veel plezier in Lapland meis!!

  • 24 Februari 2017 - 12:38

    Oma & Opa:

    veel plezier tussen die oude lappen.
    gaan je ook sleetje rijden met rendieren
    xxx oma opa.

  • 24 Februari 2017 - 12:54

    Chelsea Sluijtman:

    Ik zal jouw camera meenemen Jlee!

    Dankjewel Mies!

    Geen sleetje rijden met rendieren, opa en oma, maar wel sleetje rijden met honden en snowmobile rijden.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chelsea

3e jaars lerarenopleiding Engels op HAN Nijmegen

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: