Eerste dag - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

18 Januari 2017 | Zweden, Linköping

Gister was mijn eerste dag.

Eerst heb ik heel lang geslapen, want ik had wat slaap in te halen. Hierna ben ik met R. mee gelopen naar het Linköping Universiteit (LIU). Zij had les en ik ging langs het International Office. Zij hadden een welkomspakket voor mij klaar liggen met onder andere een kaart van Linköping, een Zweedse simkaart (die ik alleen gebruik als ik moet bellen) en wat informatieboekjes.
Hierna heb ik een studentenkaart gekregen.

Ik heb dezelfde weg terug gelopen naar de kamer. Tijdens deze wandeltocht is genoeg te zien. Na de campus heb je eerst het openluchtmuseum waar je doorheen mag/kan lopen. Hier zie je een soort van boerderij. Zo zag het er vroeger hier uit. Foto's hiervan komen later.

Daarna loop je een stukje door het bos. Hartstikke mooi en rustgevend.

Daarna loop je tussen allemaal studenten appartementen. Het gedeelte waar ik nu verblijf heet T1. Hier zijn allemaal studentencomplexen.

Ik heb nog wat boodschappen gedaan en dat was mijn dag zo'n beetje. Lekker rustig.

Vandaag ben ik naar het centrum geweest en heb ik wat winkeltjes bekeken. Op de terugweg liep ik door een heel mooi park. (zie foto's)

Verder ga ik niet zo veel meer doen vandaag, want het was toch nog best een eindje lopen naar het centrum en terug.

• 19 Januari 2017 - 09:16

Dick:

Mooi, veel plezier meis.

• 19 Januari 2017 - 14:38

Oma En Opa:

Wij zijn blij dat je een goede reis hebt gehad en goed bent aangekomen en hopen dat veel kennis op doet van het land en de mensen. xxx