The little things - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu The little things - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

The little things

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

13 Maart 2017 | Zweden, Linköping

Ik ben nu bijna 2 maanden hier en zo nu en dan herinner je wat kleine dingetjes die heel lekker, leuk of fijn zijn zoals:
Autorijden: Natuurlijk kan ik hier een auto huren en rondjes gaan rijden, maar dat is een beetje geldverspilling. Moeten we in de zomer maar veel tripjes gaan maken om het in te halen.
Vrijdag frietdag: Degene die mij echt kennen, weten dat mijn ouders, zus en ik elke vrijdag frietjes eten. En daarbij natuurlijk een frikadel speciaal en een kroket. Omnomnom.
Gourmetten: Over eten gesproken...
Wandelen: Het is nu steeds vaker mooi weer, minder koud en een lekker zonnetje. Ik ga dan wel eens wandelen in het bos hier in de buurt. Maar dat is toch anders dan zo'n vrolijke hond als Lucky die heen en weer racet.
Werk: Huh? Werk? Ja, ik heb nu weekeinden dat ik mij verveel en dan denk ik, ik kan mijzelf nuttig maken door te werken. Maar ja, mijn werk (Gamma) is in Nederland. Ja, ik kan hier ook werken. Maar daar komt zoveel bij kijken. Om te beginnen moet ik mijn CV omzetten naar het Engels. Daarnaast, welk bedrijf wilt iemand aannemen voor 3 maanden en die geen Zweeds spreekt?

Tot nu toe zijn dit de kleine dingetjes, maar er zullen er vast meer zijn waar je mij niet aan hoeft te helpen herinneren ;)

Vandaag op de planning? Vadstena!

Oh, een aantal losse foto's om dit verslag op te vrolijken.

Ice Hockey Game:

• 13 Maart 2017 - 12:41

Jamie Lee:

haha, ja vrijdag friet altijd lekker.
    zaterdag nog van de plaat (gourmetten) gegeten ;)

xx jlee

p.s. nog net iets meer dan 5 weken!

• 13 Maart 2017 - 20:23

Dick:

En wokken dan? In Beuningen natuurlijk.

• 14 Maart 2017 - 11:01

Oma En Opa :