Ready to go! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

15 Januari 2017 | Nederland, Beuningen

Alles is ingepakt. Pff, wat neem ik veel mee, maar dat is logisch als je 6 maanden ergens anders gaat wonen.

Ik heb afscheid genomen van vrienden en familie. Morgen nog van mijn ouders en zus (en hond). De eerste paar minuten zal ik jankend in de trein doorbrengen. Jep, ik ga met de trein. Dit wordt een reis van 14 uur (excl. vertragingen). De route van Venlo tot Kopenhagen kun je bij de foto's zien. Hierna stap ik op een andere trein van Kopenhagen tot Linköping centraal. Daar haalt R. mij op (ik weet niet of ze het fijn vindt als ik haar naam noem).
De eerste 2 weken verblijf ik in de kamer van R. Zij gaat zelf die twee weken op vakantie. De eerste 2 dagen is ze er nog en de laatste twee dagen mag ik ook nog op haar bank slapen. Vanaf februari krijg ik een kamer op de campus. Hierover later meer, als ik er zit.

Nu maar eens slapen, aangezien ik om 3u op moet.

  • 15 Januari 2017 - 22:22

    Maaike Westerdijk:

    Heel veel plezier daar! En een super leuke en goede reis!

  • 15 Januari 2017 - 22:26

    Hilde Westerdijk:

    Heeeeeel veel plezier gewenst!! Goede reis en geniet ervan!!

  • 15 Januari 2017 - 22:37

    Jamie Lee:

    Spannend!! Xx

  • 16 Januari 2017 - 09:28

    Annelies Vos:

    Hoi Chelsea,

    Je gaat vast en zeker een geweldig mooie en leerzame reis tegemoet. Geniet ervan en vertrouw op jezelf! Ik kijk uit naar alle mooie foto's!

    Hartelijke groet,

    Annelies Vos

  • 16 Januari 2017 - 16:17

    Jacqueline:

    spannend he meis, hoop dat je geniet daar , zal je missen. xxx

  • 16 Januari 2017 - 21:22

    Jolanda Houterman:

    N heel goede reis gewenst,
    Spannend hoor ,
    Suc7

Tags: Trein, Afscheid, Reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chelsea

3e jaars lerarenopleiding Engels op HAN Nijmegen

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 8361

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: