1e weekeind - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu 1e weekeind - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

1e weekeind

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

23 Januari 2017 | Zweden, Linköping

Het eerste weekeind is ook weer voorbij. Wat heb ik allemaal gedaan?

Vrijdagavond was er een Karaoke night. Daar heb ik weer wat anderen ontmoet (Fransen, Duitsers, een Belg en een Nederlander).
Zaterdag heb ik niet veel gedaan.
Zondag was er een Linköping City Tour. Dit duurde ongeveer een uurtje. Hierna ben ik met de Australiërs, die ik op de Orientation Day heb ontmoet, gaan lunchen. Hierna zijn we naar de aanbevolen koffietent gegaan voor wat Fika.

Fika is typisch Zweeds, maar eigenlijk is het gewoon rond een uur of drie een kopje koffie of thee met gebak of een koekje nuttigen. LIKE!

Voorlopig heb ik nog niks te vertellen over de lessen, want die beginnen voor mij pas op 6 februari.
Vandaag op de planning: Campus tour.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chelsea

3e jaars lerarenopleiding Engels op HAN Nijmegen

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 8362

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: