Kerk, verjaardag, feest - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Kerk, verjaardag, feest - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Kerk, verjaardag, feest

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

02 April 2017 | Zweden, Linköping

Deze week had ik weer een aantal dagen stage. Dit begint steeds leuker te worden, omdat ik alle klassen nu wel ken en de leerlingen ook naar mij komen om vragen te stellen. Ik ben echt gek op de Textile les! Als ik daar sta te kijken, beginnen mijn handen te kriebelen. Maar de leerlingen moeten het natuurlijk zelf doen!

Woensdagavond ben ik naar de kerk hier in Linköping geweest met Lauren. Zij wilde graag een 'service' bijwonen (in het Engels) en ik dacht, nouja waarom niet? Het was wel interessant om een keer mee te maken.

Vrijdagavond was er een feest in een corridor, omdat hij jarig was.
Zaterdagavond hadden we fajita's als dinner en zijn we daarna naar Flamman geweest.

Vandaag schijnt de zon heeeeeeeeerlijk!!!

Oh, nog 20 nachten!!!!!!!!!!!!!