Valborg - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Valborg - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Valborg

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

03 Mei 2017 | Zweden, Linköping

Na Stockholm heb ik niet zo veel meegemaakt, maar het is wel eindelijk heerlijk weer! Zijn we nu dan eindelijk klaar met de onverwachte sneeuw?

Op koningsdag heb ik een rustig dagje gehad met 538 live op de laptop (man, wat waren de meesten vals...).

Zondag was het een nationale feestdag, namelijk Valborg. Wat betekend dat je gewoon viert dat het lente is, of dat het mei is, of dat het mooi weer is, gewoon een reden voor een feestje natuurlijk. Dus in een park in het midden van de stad zaten alle studenten met hun overalls te genieten van een biertje, muziek en het mooie weer. Ik moet natuurlijk meedoen met deze gekke tradities, dus ja, ik zat er ook tussen.

Voor de verandering was ik maandag vrij, aangezien je in Nederland (als bijna enige land) niet vrij bent op arbeidsdag. Nee, ik klaag niet, maar dit was laatst het enige onderwerp wat op facebook stond.
Maandag was mamsje jarig, dus hebben we even lekker gefacetimed.

Dinsdagavond (gister) was het heerlijk weer, maar ik ben met de anderen naar de uni geweest om te studeren, want daar ben ik hier voor he ;)
Een paar uurtjes aan een essay gewerkt en daarna lekker naar buiten. We zijn even de stad in geweest en gingen daarna terug naar Ryd om te eten bij HG, want dat hadden zij allemaal nog niet gedaan en oh wat is het eten lekker daar!
Daarna maakten wij ons klaar voor International Night bij HG, gezellig!

Vandaag weer een rustig dagje, morgen en vrijdag stage en in het weekeind waarschijnlijk naar Norrköping voor een Pride parade en misschien gaan we zelfs bbq-en!

That's it for now.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chelsea

3e jaars lerarenopleiding Engels op HAN Nijmegen

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 8391

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: