Mijn eerste reis - Reisverslagen van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn minor ga ik 5 tot 6 maanden naar Linköping in Zweden.
Hier ga ik twee vakken volgen op het LIU:
- Academic English for Exchange Students
- Sweden and the Swedes
Ook ga ik 20 dagen stage lopen op een middelbare school.
Ik ben van plan veel te bekijken en veel te leren van de Zweedse cultuur.

Mijn blog zal over verschillende onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld over de vakken op school, het verschil tussen Nederland en Zweden (cultuur en onderwijs), wat ik allemaal zie en ga doen, etc.

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2017

Laatste dagen

25 Mei 2017

Update

03 Mei 2017

Valborg

27 April 2017

Stockholm

17 April 2017

Flygvapenmuseet en Pasen
Chelsea

3e jaars lerarenopleiding Engels op HAN Nijmegen

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: