Bos, dinner, stage - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu Bos, dinner, stage - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Chelsea Sluijtman - WaarBenJij.nu

Bos, dinner, stage

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

28 Maart 2017 | Zweden, Linköping

Afgelopen week niet zo heel veel gedaan, maar wel een paar dingetjes.

Het is steeds vaker mooi weer. Het zonnetje schijnt fel, maar de wind is nog wel wat hard en frisjes. Toch heerlijk om een wandeling te maken in het bos dat zich 5 minuten verderop bevindt (zie foto's). We proberen elke keer te genieten van de zon, want van de ene op de andere dag kan het sneeuwen....

Zaterdagavond was er weer een feest waarvoor ik een patch gekocht heb, jeey!

Zondagavond hadden we 'breakfast for dinner'. Het eerste idee was om samen te ontbijten, maar is niet zo heel erg fijn na een avondje stappen. Dus werd het avond eten. Dit keer was Lauren (Minnesota, USA) aan de beurt. Ze had een soort van ei taart met ham en kaas gemaakt (heerlijk, maar veel te zwaar als ontbijt) en daarbij hadden we bacon en een fruitsalade.

Gister heb ik met een paar mensen Thai afhaal gegeten, lekker!

Vorige week heb ik ook weer een aantal dagen stage gelopen. Nog steeds super interessant. Mijn begeleidster heeft zoveel te vertellen, dat het soms wel te veel is, maar ik waardeer haar enthousiasme.
Later schrijf ik een blog over het schoolsysteem hier, zodra ik die opdracht voor de HAN heb gemaakt ;)

Er komen nog wat leuke dingen aan binnenkort, zoals:
- Nog meer stage
- Uit eten bij HG
- Dinner met groep (Catherine en ik)
- Corridor party (ergens in Ryd)
- Een Overall party OF een trip (nog niet besloten)
- Nog 25 nachten en .....!!!!!


Doei

  • 28 Maart 2017 - 12:49

    Jamie Lee:

    25 NACHTEN!!!

  • 28 Maart 2017 - 12:54

    Oma & Opa:

    Wij vinden jou verslagen nog steeds leuk.
    Ga zo door.
    xxx oma @ opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chelsea

3e jaars lerarenopleiding Engels op HAN Nijmegen

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 8388

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: